Friday, March 13, 2009

aku menulis bukan kerna nama

aku menulis bukan kerna nama,kita sama smuanya sama,aku hanya menulis untuk kesedaranku,utk kesedaran bersama,untuk aku berfikir,utk aku meluahkan harat hatiku,aku minat menulis,berkongsi adea..manusia citarasanya lain,smua yang org buat rasanya tak kena,sbb org lain rasa tak kena apa yang kita buat..no feeling in life mcm tak seronok utk hidup,tak rasa ape hidup di dunia yang hya sementara,menunggu waktu kekal.aku sesekali menasihati,ingin dinasihati,merubah hati yang terbuku,mencairkan jiwa,yang halus tapi mulus.
stiap insan ada kelemahan,kelebihan,tidak perlu syok sendiri dgn kata2 sendiri tetapi tidak perlu juga mempedulikan sgt kata2 org yang boleh melemahkan smgt,jiwa yang kentar dari awlnya...syg seribu kali syg jika kata kata hikmah tidak dihayati kerana ia byk dalam mebantu kita utk berfikir secara mendalam..

1 comment:

  1. kita punya cerita, mereka punya propaganda.. tiada salah dimana kan?? sedikit pergeseran perlu sbagai pngukur usahamu bkn kbrhasilan usahamu itu.. pndgn kita&mereka slalu tersasar kerana tidak maha melihat.. tp bgaimana mngenal yang maha melihat jika tidak melihat?

    www.penguburanprosa.synthasite.com

    ReplyDelete