Monday, April 20, 2009

KEnape..?

Setiap kali aku dengar nama itu,hatiku terpukau,seperti aku lupa yang baru berlaku dan terus teringat yang lalu,yang lagi hebat dalam hidupku,aku bukanlah seorg yang periang tapi aku menjadi riang dengan dia,aku memang seorg pendiam,tapi aku tak pernah diam bila bersama dengannya,aku bukalah seorg yang suka sHopping,tapi bila dgn dia shopng lama-lama pun takpe,aku memang bukan seorg yang suka mengada2 tapi aku hya mengada2 dgn dia sbb aku tahu dia faham akan aku,aku bukanlah seorg yang cemburu tapi bila dia dgn org lain aku memang cemburu betul,aku tak kesah klu org tak balas SMS ku tapi klu dia aku rasa lain macam,sakit,aku susah nak puji seseorg,tapi klu dia aku puji je wlpn ia bkn,rasanya ramai lagi yang menawan,tapi kenapa dia..?kenapa bukan seseorg yang senang dgnku..?kenapa bila bukak mata je aku teringat kat dia,bila nak tido je perpampam muka dia,bila nak makan je igt nama dia,kenape..?Klu org lain aku tak kesah dia buat ape,tapi klu dia kenapa aku kesah..?klu org lain buat salah aku buat tak thu je tapi klu dia aku kesah sgt,klu dia dalam kesusahan aku simpati,bila dia exam aku care,rasa nak sentiasa gud luck,bila tiba hari lahir,aku nak jadi org first person wish,nak je bagi hadiah byk2..kenapa sampai camtu sekali..?klu dia sakit,mesti rasa ssh hati,rasa tak selera nak makan,agaknya klu dia tak makan,aku pun tak nak maknla,klu dia wat dosa aku rasa bersalah tak nasihat dia,kenapa MEsti dia bukan org lain..?nak kata dia good looking,tak de la sampai cam model,klu ikutkan rama kawan aku yang cam model tapi kenapa mesti dia..?KENAPE...?---kata kata aduan dari seorg teman yang inginkan jawapan yang tidak lagi ada KENAPE dalam jawapan tersebut..haha..SApe..?
ade r..onewlife.blogspot.com

No comments:

Post a Comment